Saturday, April 30, 2011

some astonishing fairy places you would love to come.

17 comments
Hey back to blogging again :D I just awake from my beautiful sleep HAHAHA and feel so hungry. While waiting my food to come, so I decided to show you the picture of place and food that I would love to go and eat right now! Let the picture do the talking :')

B E A U T I F U L

F O O D



YEAH! finally my food come! :P
Bon Appetite peoples
credits to : PUNCH LOVE VAMPY
sweet canadian boy:)
xoxo

Thursday, April 28, 2011

when my heart does talk too...

6 comments
Too much thoughts running around in my mind lately. Starting with the issue lectures, assignments that pilling up, love problem and not to mention even myself :( My life is full of agony? Yes it is, for right now. How I wish I could ask someone for time machine and return me back to the time when I was baby. The time when I don't need to think deeply and handle things like this. The time when I can smile easily without fear of other people thinking you as crazy or psycho. The time when I was about to cry and people that i love would come, stay beside me and make sure that I'll heal in no time or maybe sleep under a warm lap of my beloved person.


Mistreated, misunderstood, misplaced and miscommunication. People make mistake, so do I and lesson learned (i hope). In my dictionary, I will never judge people by their mistakes and i don't mind to giving them a second chances, third chances, fourth chances, or maybe till hundred chances as long as they learnt. Because I know that i made a mini, tiny, biggy mistakes too and so I'm here to learn, learn and always learn. The whole world is scared, so I swallow the fear. I don't know why I always think that everything that i do are always wrong, the decision I've always made always direct me to wrong position. Am I wrong to do right this way? All i can say now its enough, because i've done all i can think of. I'm good its not an answer that I want. Look now, it didn't slow me down, and yet I'm still around :)


You never told me what you feel. But who I was to know? You are not mine. I should've know the sign. I should've read your mind. I should've understand your movement. You never give me chance to show you how much I care. Now, tell me what is the secret that you have been hiding and at last I know who's gonna take my place.


Now, I know why my dad, mom and sis told me to spend my time in college wisely cos it would never happen twice in your life at least you failed one hahah but yeah olen will spent it as wisely as she can. ;) YAY! LIVE LIFE TO THE FULLEST hha :D


For my first till third paragraph above there, its just a thought of me recently so mind it okay! :D well, I know i should be grateful for this life instead of complaining and hoping too much that I could rewind the time! Just wanna say that today is today, yesterday is a memory that we should thankful with and tomorrow is the beginning of our new life. Today, I just wanted to share what had been stuck in my mind lately. As aziza, my twins, and me always said NEVER SAY NEVER! Holy macaroonie, I think I have left out from the topic. So i think I should stop here. Thanks for reading my non-sense post for today. See you for the other post! Mwah xoxo.

N.B :
Tomorrow is weekend! (Y) dancing!
Wish me luck for the proposal which is due next week!
Going back to J-town on midexam break!
5 weeks left till graduation and gathered together with my bestie!

QUADRUPLE YAYNESS!

Sunday, April 24, 2011

friendship remains forever

3 comments
hello molly guys :D I felt like blogging right now. Despite the fact that I'm waiting for my safe assign to work so i decide to blog.

good times always past unexpectedly.

why i said so? This few days I had so much fun with my besties 'n classmates. This semester I had 3 days of classes only, so I should feel much more free days to relax but sadly I didn't. Review, Documentary, Summarization, and proposal need to be done and submit next week. I can't even relax. haih, I just wish someone could stop the time. 

but oh well the tiredness and my lackness of sleep were paid off when I met my bestie. :')

always 3 *loves*

well, at my last post. I said I'm kinda excited yet can't wait for graduating on July. On the other hand, I'm also sad because I have to leave my small ' family ' that had been joyfully accompanying my twins and me (especially me) in these couple of time. Though There are so much problems and pressures I have been through that time, but these small family never leave me alone. They are just makes me much stronger and keep me close to each other. Never came up in my mind would meet this people n I just don't want to leave them. T_T

After seeing post from one my bffs Alvin . My tears continue to falling down. I have consider them to be my second family after my family. Well, as alvin said we can't stop the fact that our friends will leave us soon or later :'). I just hope we still can meet each other in the future :D


LITTLE WONDERS HAPPEN WHEN PEOPLE CARE AND LOVE.

okay i think enough with the sad post. :)

I've mentioned above that this few days I went out with my bestie. We watched Red Riding Hood which is I rated it as 5/5. That film was very good. xoxo

I love henry too! :D he's so handsome man :)

KYAAAAAAAAAAAA °\(♥▿♥)/°

another movie I watched is THIS


    well, I can say that me and Frans were almost fall asleep when we were watching this movie. Its kinda funny and emotional movie. I love Anne Hathaway btw, she's so pretty :)
and tomorrow's wednesday which is means tomorrow is my last day of school! =D yay! can't wait for it to END. HAHAHA well on May, I'm gonna have some additional class, I can't be as relax as now. :( wish me luck guys!

LIVE LIFE TO THE FULLEST!